سلام دوستان علایم پاره شدن کیسه آب چیا هست؟؟

۴ پاسخ

یهو ی عالم آب شره می‌کنه ازت

ببین یه راهکار اینه برو دستشویی کامل تخلیه من خودتو و بعد کامل خشک کن
بعد یه پد بهداشتی بذار و ۹تا قدم محکم و با ضرب بردار بعد دوباره چک کن اگر خیس بود روی پد یعنی ادراره داره کامل تخلیه میشه اما اگه یکم به داخل پد نفوذ کرده بود یعنی نشتی یا سوراخ شدگی کیسه آبه
اینو مامام گفته بود

انگار به خودتون ادرار میکنید با حجم ثابل توجهی

علائم نداره عزیزم یهو پاره میشه بی اختیار از واژنت آب زیادی خالی میشه

سوال های مرتبط

مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۲ ماهگی
مامان آقا آیهان مامان آقا آیهان ۱۲ ماهگی
مامان علی جان🐣🦋 مامان علی جان🐣🦋 ۱۲ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد