پاره بشه اب گرم و زیاد حدود یه پارچ اب بی رنگ و زلال ازت خارج میشه یدفه ای
نشتی من نداشتم ولی میگن کم کم مباد اب
پارگی کیسه اب یکدفعه بی اختیار مثل ادرار اب بیرنگ و لیز از بدنت خارج میشه
نشتی با عطسه ازت اب هارج میشه و برای اطمینان خاطرت میتونی لبلس زیرت عوض کنی یک پد بزاری اگر اون خیس شد بدون رنگ بود و به اندازه 25تومنی یعنی سوراخ شده
البته با ترشح اشتباه نگیری چون هفته وقتی بالا میره ترشحات زیاد میشه که وقتی بدونه سفید میشه
یه آب سفید یا زرده گرم ازت خارج میشه منم دقیقا کیسه آبم سوراخ شد
نشتی که وقتی بلند بشی یا مثلاً سرفه کنی میبینی خیس میشی بی اختیاری پارگی هم یک دفعه یک تشت آب ازت میریزه
آب گرم خارج میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.