علائم پاره یا سوراخ شدن کیسه آب چیه؟

۵ پاسخ

پاره بشه اب گرم و زیاد حدود یه پارچ اب بی رنگ و زلال ازت خارج میشه یدفه ای
نشتی من نداشتم ولی میگن کم کم مباد اب

پارگی کیسه اب یکدفعه بی اختیار مثل ادرار اب بیرنگ و لیز از بدنت خارج میشه
نشتی با عطسه ازت اب هارج میشه و برای اطمینان خاطرت میتونی لبلس زیرت عوض کنی یک پد بزاری اگر اون خیس شد بدون رنگ بود و به اندازه 25تومنی یعنی سوراخ شده
البته با ترشح اشتباه نگیری چون هفته وقتی بالا میره ترشحات زیاد میشه که وقتی بدونه سفید میشه

یه آب سفید یا زرده گرم ازت خارج میشه منم دقیقا کیسه آبم سوراخ شد

نشتی که وقتی بلند بشی یا مثلاً سرفه کنی می‌بینی خیس میشی بی اختیاری پارگی هم یک دفعه یک تشت آب ازت می‌ریزه

آب گرم خارج میشه

سوال های مرتبط

مامان دخترم و پسرم مامان دخترم و پسرم ۱ ماهگی
مامان جانان مامان جانان ۲ ماهگی
مامان محمدارسلان مامان محمدارسلان ۴ ماهگی
مامان حامی 🪺🐣🐥 مامان حامی 🪺🐣🐥 ۷ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 مامان 💙ᠻꪖ𝕣ꪖ𝕫💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد