خانوما علائم سوراخ شدن کیسه آب چیه؟

۲ پاسخ

من کیسه ابم سوراخ شده بود نشتی داشت خیلی کم لباس زیرم نمدار میشد چون تابستون بود و هوا گرم،میرفتم پیاده روی اخرای بارداریم فکر میکردم عرق کردم ولی اخرین بار که رفتم سونو گفت اب دور جنین 3 سانته که بشدت کمه و سز اورژانسی شدم

یه مایع گرم . بی بو ‌. بی رنگ

سوال های مرتبط

مامان محمدارسلان مامان محمدارسلان ۴ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۵ ماهگی
مامان 😍😍معجزه خدا مامان 😍😍معجزه خدا ۶ ماهگی
مامان هاکان مامان هاکان روزهای ابتدایی تولد