ان شاءالله شرشون تاعیدکم بشه آرامش برگرده به کشورم
ماهاهم ک اصلا هیچ اتفاقی تو شهرمون نیفتاده هم اصلا واسه عید کای نکردیم همه غمگینن و اصلا حال و هوای عید نیست من حتی برا بچه ام ی جوراب هم نگرفتم اصلا بیرون نمیرم زندگی همه شده خاکستری
اسمش روشه....جنگ
چقدردلم گرفته اصن بوي عيدنمياد
بوي خوشي وتفريح وسفرنمياد
اگرم ادم بره براتعطيلات ازرومجبوريه
خداكنه تاقبل سال تحويل تموم شه
خداكنه ختم بخيربشه
دوباره نيان
دوباره استرس نگيريم
يكم ارزوني شه نكنه اوضاع بدترازقبل بشه
يكم باخيال راحت زندگي كنيم
ما هر سال این موقع همه چیزمون تا آجیل و شکلاتو هم خریده بودیم
جالبه شهرای دیگه رو زدن طفلکیا ارامش ندارن من اینجا از زندگی و این وضعیت کشور خسته شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.