۱۹ پاسخ

ما هیچی نخریدیم،عید ما زمانیه که اوضاع این مملکت و وضعیت تمام مردم درست بشه

700 تومن گرفتم

تصویر

۱۸۰۰گرفتم

تصویر

نخریدم فعلآ زمستون ی کتونی و نیم پوت گرفتم همونه

اینارو

تصویر

مگه بازارها بازن همه جا تعطیلن

و اینارو، ضرب پا داره زود خراب میکنه دو جفت خریدم براش

تصویر

منم نخریدم بیرون میارسم برم

فعلا نخریدیم چیزی

هنوز هیچی نخریدیم

دو تومن خریدم

تصویر

نیوبالانس یه تومن

من یک ماه پیش خریدم یه کتونی چینی ۳۲۰۰ خریدم الان تو جعبه ای دم دستم نیست عکس بندازم، برند bobdog

نگرفتم هیچی هنوز

نگرفتم هنوز
دل دماغ خرید ندارم
ی روز رفتم برا حلما ست بیرونی گرفتم

من ۱ و ۳۰۰ خریدم اینترنتی

تصویر

بیا گروه زدم تایپیکم آیدی گذاشتم

نخریدم دیدم دو هشتصد برا هر کدوم🤕

من از پیج سفارش دادم واسم ۶۰۰وخورده افتاد ولی برا دوسه سال دیگش میشه از بس بزرگه🤣

تصویر

سوال های مرتبط