ما هیچی نخریدیم،عید ما زمانیه که اوضاع این مملکت و وضعیت تمام مردم درست بشه
700 تومن گرفتم
۱۸۰۰گرفتم
نخریدم فعلآ زمستون ی کتونی و نیم پوت گرفتم همونه
اینارو
مگه بازارها بازن همه جا تعطیلن
و اینارو، ضرب پا داره زود خراب میکنه دو جفت خریدم براش
منم نخریدم بیرون میارسم برم
فعلا نخریدیم چیزی
هنوز هیچی نخریدیم
دو تومن خریدم
نیوبالانس یه تومن
من یک ماه پیش خریدم یه کتونی چینی ۳۲۰۰ خریدم الان تو جعبه ای دم دستم نیست عکس بندازم، برند bobdog
نگرفتم هیچی هنوز
نگرفتم هنوز
دل دماغ خرید ندارم
ی روز رفتم برا حلما ست بیرونی گرفتم
من ۱ و ۳۰۰ خریدم اینترنتی
بیا گروه زدم تایپیکم آیدی گذاشتم
نخریدم دیدم دو هشتصد برا هر کدوم🤕
من از پیج سفارش دادم واسم ۶۰۰وخورده افتاد ولی برا دوسه سال دیگش میشه از بس بزرگه🤣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.