برای بچه هاتون کفش تابستونی خریدین ؟؟؟
قیمتا چطوره ؟

۲۲ پاسخ

عزیزم من صندل دیدم خیلی ام قشتگ بودن 700,600,800 ولی هنوز نگرفتم اخر خرداد ضاید بگیرم یا اول خرداد چون همدان فعلا اونقدر گرم نشده ک صندل ببپوشه پسرم ولی شاید تا خرداد همون یه تومن اینا بشن اینایی ک دیدم

هنوز خرید نکردم🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

من میخوام اینارو سفارش بدم ۲۵۰۰ولی از سایز نشدنش میترسم

تصویر

من واسه همتا گرفتم 800 صندله
اینه مدلش از گوگل گرفتم

تصویر

منم عید براش گرفتم یک وسیصد

سایت کی کیدز صندلهای خیلی قشنگی داره میخای یه نگاه بنداز عزیزم

من صندل دیدم برا بچه هام ۷۰۰/۸۰۰بود نخریدم هنوز

من یکی گرفتم ۱۲۰۰
اما فقط پاش میکنه میره مهد و میکنه
چون کفی طبی میندازه،باید کتونی مچ دار بپوشه
اما جنس خوب و شیک بالای دو تومنه

دخترم داره


خودم ندارم

قبلا پدرم براش خریده بود بزرگ بود تازه اندازه شده

امسال راحتم شکر خدا

بخاطر اینکه کف پاش صافه و انحراف پاشنه داره هیچ وقت نخریدم براش همون کتونیاشو میپوشه ک کفی طبی توشن هست

من اینو برای دخترم گرفتم ۲۸۰۰

تصویر

کف قیمتش ۳/۵۰۰ بود من یه تک سایز قیمت قبلش داشت گرفتم ۲/۳۰۰
مدلشو برات میذارم

تصویر

نه دوست نداره صندل براش کتونی خریدم بعضی قسمتاس هواکش داره

صندل گرفتم برای دوتا پسرم
جفتی ۶۵۰

ن بابا هنوز زوده

من روی سیسمونیم خریدم همونا بهش پوشوندم
من از پسرما ۲سال پیش ۱۶۰تومن خریدم
قیمت ۳۰۰ ب بالا هست با توجه ب جنس و طرح و جایی ک میخری مثلا سمت راستیا برا امسال سیسمونی فروشی اورده بود

تصویر

بله گرفتم قیمتا خیلی امسال بالا بود دو ملیون و چهارصد

نه هنوز من همیشه تابستون کتونی جورابی میگیرم تا پارسال که قیمتاش مناسب بود

نه هنوز.ایشالا اوایل خرداد.خودمو آماده قیمتای فضایی کردم🥲

قیمتا که بالا
اره خریدم

بشدت بالا صندل گرفتم ۲۱۰۰

سوال های مرتبط