۱۲ پاسخ

ولش،کن بابا من نمیزارم امسال . تو این وضع . جنگی .ادم میترسه

والا نه هنوز ولی با این اوضاع جنگ آدم میمونه چیکارکنه

نه.

ثبت نام کردم اما مدارک و هزینه ای ندادم تا ببینم شرایط چطوره

ثبت نام کردم ولی هنوز چک ندادیم

هنوز ک زوده

منم دیروز رفتم خصوصی مدارک داذم ولی پول ندادم هنوز
دیدم همه میگن اسم. نویسی نکردن

آره اسم نوشتم اما قرارداد امضا نکردم .تا ببینم شرایط جنگ و وضعیت حضور چجوریه

نه هنوز

آره فعلا یه جارو اسم نوشتم خصوصیه ولی اگه آنلاین باشه مرداد دولتی مینویسمش

اره اما پول ندادم فعلا

اجباریه؟

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی