ولش،کن بابا من نمیزارم امسال . تو این وضع . جنگی .ادم میترسه
والا نه هنوز ولی با این اوضاع جنگ آدم میمونه چیکارکنه
نه.
ثبت نام کردم اما مدارک و هزینه ای ندادم تا ببینم شرایط چطوره
ثبت نام کردم ولی هنوز چک ندادیم
هنوز ک زوده
منم دیروز رفتم خصوصی مدارک داذم ولی پول ندادم هنوز
دیدم همه میگن اسم. نویسی نکردن
آره اسم نوشتم اما قرارداد امضا نکردم .تا ببینم شرایط جنگ و وضعیت حضور چجوریه
نه هنوز
آره فعلا یه جارو اسم نوشتم خصوصیه ولی اگه آنلاین باشه مرداد دولتی مینویسمش
اره اما پول ندادم فعلا
اجباریه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.