خانوما بچه هاتونو پیش دبستانی غیردولتی چند ثبت نام کردین

۷ پاسخ

۵۰تومن نرخ پارسال هنوز امسال گف اعلام نکردن

۱۴

من امروز رفتم گفت قیمت جدید هنوز نگفتن پارسال۳۲بوده،فعلا برای ثبت نام ۲۰باید پرداخت کنی

من فقط ثبت نام کردم قیمت نداد گفت ماه بعد برامون میاد ک چقد بگیریم

یجا پرسیدم گفت۴۰تومن اما محیطش کثیفو افتضاح بود

پیش دبستانی دولتی دیگه نداریم

من پیش دبستانی بچم مدرسه دولتی می‌فرستم...امسال هم ممکنه جنگ بشه بازم آنلاین بشه همه چی میفته ب دوش خودمون

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی