کی بچشونه پیش دبستانی ثبت نام کردن

۸ پاسخ

من ثبت نام کردم

من ثبت نام کردم،ولی شهریه ندادم گفتن خودمون تماس میگیریم

من کردم اما شهر یه هنو ندادم

دختر من پیش ۱ رفت دیگه نیازی ب ثبت نام نداره سال دیگه هم همین کودکستان

من

من کردم

من اما هنوز بین دوتا پیش موندم یکی گفته ۴۰ تومن یکی گفته مشخص نیس بعد ثبت نام قیمت میدیم🤨🤨

فعلا نه هنوز

سوال های مرتبط