۳ پاسخ

من باشم 20 میگیرم چون سال دیگه 16کوچک میشه

۲۰ بگیر دیگه من واسه تولدش ۲۰ گرفتم خوبه راحت بازی مسکنه

تصویر

۱۶ دیگه خوبه

سوال های مرتبط