۶ پاسخ

بچه من یه 3سا4 بار فقط گفته

اره میگه خیلی قشنگ میگه😍

بچه ی من نمیکه اصلا😕 چرا

بچه ها با هم فرق دارن

من از الان گاهی میگه آغو یا میگه آغا😅

آره بابا سخت نگیر

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولو💓👶 مامان دختر کوچولو💓👶 ۱۱ ماهگی
مامان حامی جونم💙⚽️🧢 مامان حامی جونم💙⚽️🧢 ۷ ماهگی