اینا چاق نشون میده ن؟


#شیرخشک
#پوشک
#بچم. کودک

تصویر
۹ پاسخ

بله

اگه لاغر باشی ن عزیزم ولی مثل من توپر باشی چاق نشون میده

نه برعکس چون پارچش ریزشی

اگه قدت خیلی بلنده اوکیه اگه نه اصلا تن خورش قشنگ نیست

من تیپ بدنیم از ایناس ک حتما باید از همینا بپوشم. خیلی راحتن خیلی دوستشون دارم و تقریبا هرروز از همینا میپوشم😄 برام چاق و لاغریش مهم نیس

چند؟؟

اگه اندام پری داشته باشی اره. ولی اگه لاغر اندام باشی نه. واسه لاغرا خوبه این سبک به نظرم

بستگی به هیکلت داره ک مثل من تپلی باشی اره دوبرابر نشونت میده واگر لاغری رو تنت خیلی قشنگ میشه

چقد خوشگله از کدوم سایت گرفتین؟

سوال های مرتبط