تا چند سالگی سهمیه شیر خشک میدن به بچها،،

۷ پاسخ

والا ما که هر موقع میریم میگه آزاد اصلا سهمیه نگرفتیم

دوسال

دوسالگی حالا مگه شیرخشک هست که بگیریم خدا به داد بچه های زیر ی سال برسه که غذای اصلیشون شیرخشکه

دوسالگی عزیرم

دوسالگی

بهداشت!؟؟!؟؟ یک سالگی

تا ۲ سال فک کنم

سوال های مرتبط