۴ پاسخ

من ٧ اسفند IUI کردم
برو تاپیکامو بخون

عزیزم انشاالله که مثبت بشی ولی من هر کسی رو دیدم iuiکرد منفی شد خودمم دوبار انجام دادم پس اگه خدای نکرده منفی شد مشکل از تو نیست عزیزم کلا آی یو آی نمیگیره اگه خیلی عجبه داری برو آی وی. اف کن امید بهش خیلی بیشتر هستش مرکز ناباروری رویا تو قم نیمه دولتی هستش با بیمه ۱۷میشه بدون بیمه ۳۵

۹ روز خیلی زوده واس داشتن علائم عزیزم و اینکه علائم داشتن یا نداشتن اصلا ربطی به بارداری نداره شما از موعدت که گذشت ازمایش بده ایشالا که حتما بارداری🙏🏻❤️

انشاالله که مثبت بشی عزیزم
منم کلینیک نوین دو بار انجام دادم متاسفانه منفی شد
ولی ابجیم یه بار انجام داد مثبت شد زیاد به علاعم توجه نکن

سوال های مرتبط

خدایا فقط از خودت میخوام‌. خدایا فقط از خودت میخوام‌. قصد بارداری