۹ پاسخ

مال باوک من نزیک سپاه ن دایکم دویکه هر ایقیژان 😫

ببخشید مزاحمتون شدم
میگم یارو خشکمرودی فردا هست میخوایم بریم هر چی زنگ میزنیم جواب نمیده گفتم شاید خبر داشته باشین شما

سلام وقت بخیر

خونه مام به شدت لرزید

هیچی دیگه شیشه هامون شکست کرکره برقیم از جاش در اومد🥲

وای قروه رو زدن؟؟؟داداشم تو معدن اونجا کارمیکنه امروز داره میاد خونه کی زدن؟؟؟

هیچی زدن می گن پایگاه بسیج دوباره نمی دونم چی رو زدن

زدن

سلامتیت زدن دیگه ببینیم چی میشه

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی
مامان الینا مامان الینا ۲ سالگی