۴ پاسخ

منم ۴ روز دیگه تولد ایهانه اعصابم خراب شده نمیدونم چی کنم

۵ روز دیگه تولد دخترمه ،لباسش دیروز اومد ولی هیچ کاری نکردم هیچ ،نا بادکنک گرفتم نه کیک سفارش دادم البته فقط میخوام فعلا آتلیه ببرم

امزوز تولد پسرمه میخواستم مهمون دعوت کنم ولی بااین اوضاع جنگ همه چی بهم ریخت واسش کیک گرفتم میخوام یه جشن خانوادگی کوچولو بگیرم عکساش واسش بمونه و هم خوشحال میشه

من از این خوشم اومد مال یکی از خانما گهوارس

تصویر

سوال های مرتبط