عزیزم درخواست دادم دوباره
دستم خورد دوستیمون برداشته شد❤️
من بعضی وقتا توش برنج میریزم میشه چلو گوشت
سیب زمینی و هویج میریزم میشه ابگوشت
دیشبم توش عدس و سیب زمینی ریختم شد عدسی😁
کته درست کن یا چلو گوشت
اره خوبه همینجوری
میشه چلوگوشت دیگ😁😁
من داخلش برنج نیم دونه و نخود خیس خورده میریزم
آخر کارم یه پیاز داغ میگیرم با زردچوبه و شوید خشک مخلوط میکنم
خودتونم بخورید خوشمزس با کشک مخصوصا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.