۵ پاسخ

عزیزم درخواست دادم دوباره
دستم خورد دوستیمون برداشته شد❤️

من بعضی وقتا توش برنج میریزم میشه چلو گوشت
سیب زمینی و هویج میریزم میشه ابگوشت
دیشبم توش عدس و سیب زمینی ریختم شد عدسی😁

کته درست کن یا چلو گوشت

اره خوبه همینجوری
میشه چلوگوشت دیگ😁😁

من داخلش برنج نیم دونه و نخود خیس خورده میریزم
آخر کارم یه پیاز داغ میگیرم با زردچوبه و شوید خشک مخلوط میکنم
خودتونم بخورید خوشمزس با کشک مخصوصا

سوال های مرتبط

مامان 🩵💓R & H💓🩵 مامان 🩵💓R & H💓🩵 ۱ سالگی
مامان ابوالفضل آرسام مامان ابوالفضل آرسام ۱۴ ماهگی