اگه قرص ال دی یکم عقب وجلو بشه بی تاثیر میشه من نیم ساعت یه ساعت عقب میفته
اره اصلان نخورید من رد دادم
من قبلاً لویتود میخوردم الان روکین هردوش عصابمو بهم میریزه
ی قرص هست سیبل من دکتر بهم داد والا از ترس اعصابم نخوردم ولی چند نفر خورده بودن شنیدم خوبه
اره میاره
شیرخودتون میدین؟
بشدت 🥲
آره شدیدا
ایودی خوبه اگ بهت بسازه
بنده دارم خیلی خوبه فقط وفتی پريود میشم دیگ قطع نمیشه😹😹😹
قطع کنش خرابه 😹
اره منم بی اعصاب شدم
اره...........
اره فك كنم
منکه میخوردم عصبی میشدم🥲
اره شدیدا کم طاقت و بی اعصاب شدم منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.