منم زایمان کردم 36 هفته با کیسه اب پاره

۷ پاسخ

دستگاه نرفت بچه

مبارک باشه و بسلامتی

مبارکه عزیزم پاقدم دار باشه چند کیلو هس دستگاه نرفت؟

دستگاه نرفت؟
امپول ریه زده بودی؟؟

مبارکه. بیا تعریف کن

مبارکه
ورزش یا پیاده روی داشتی؟

خود به خود پاره شد ؟

سوال های مرتبط

مامان سید کوچولو👶🩵 مامان سید کوچولو👶🩵 ۱۰ ماهگی
مامان نویان 🧸 مامان نویان 🧸 روزهای ابتدایی تولد