من بارداری اولم ک همه چیزم خوب و عالی بود فشارم همیشه ۹ و ۱۰ بود میگفتن تو بارداری طبیعیه...
ولی الان وقتی دستام بی حس میشه و تهوع میگیرم بی جون میشم فشارم رفته ۱۲ و نیم ک برا من بالاست ظاهرا
فشار پایین چیز بدی نیست با خوردن خرما و شیرینی یا حتی شوری درست میشه نگران نباش
تاپیکام ببین گلم🥰😍
هنوزم استراحت مطلقی؟
مثل منی دقیقا
سعی کن آجیل شور بخوری در این مواقع
من از اول بارداری همین جوری بودم کلا فشارم ۹ یا ۱۰ بود ضعف داشتم دکترم میگفت واسه بارداریته طبیعیه هر چی چیزای شیرین میخوردم اصلا تغییر نمیکرد زایمان کردم بهو برعکس شد فشارم رفت ۱۳ یا ۱۴ مسمومیت بارداری گرفتم دو روز بستری بودم
من کلن فشارم همیشه ۹ روی همون ۶یا۷ این حالاتم دارم با هیچیم خوب نمیشه
برعکس منی
من کلا فشارم الان یکی دوماهه ۱۶روی۱۰ کلانمک حذف کردم ولی بازم ردز ب روز میره بالا روزی ۳تاقرص متیل دوپا میخورم بازم فایده نداره و بیمارستان لعنتی فقط ازمایش مینویسه و نوارقلب بچه رومیگیره هنوزم بستریم نکردن لعنت ب بیمارستان های دولتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.