سرد فقط
بخورسرد عالیه برای رفع کیپ بینی و سرفه
بخور سرد من از نوزادی میزارم هروقت دماغش کیپ میشه
حتی خودمم چند وقت پیش سرماخوردم و بخاطر حساسیت ابریزش شدید داشتم نفس نمیشد بکشم شب که بالاسرم بخور روشن کردم صبح بهتر شد حالم
من رفتم دکتر گفت هیچ کدوم
بستگی داره ولی برای سرماخوردگی میگن سرد خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.