من گواهینامه ندارم جاده هم میرم لایی هم میکشم🤣🤣🤣
بشين با دنده ٢ و اروم برو با احتياط تا ترست بره
من الان ١٨ ساله گواهينامه دارم و ١٥ ساله راننده اى حتى موتور سوارى هم ميكنم ولى ميدونى چجورى؟ يه بار شوهرم گفت بيا دنبالم گفتم من گفت اره منم پاشدم رفتم ولى با دنده ٢ فقط ميرفتم و هرشب تكرار شد تنهايى رفتم تا ترسم ريخت
موتور همينطور رفتم رفتم الان موتور سنگينم بلدم برونم
بايد ترستو بزارى كنار و فقط محتاط باشى به عابر پياده يا موتور نزنى دردسر شه فقط و فقط دقت ميخواد
عزیزم انقد بشین تا تجربه پیدا کنی، فقط رانندگی مداوم ترستو میریزونه
به قول شوهرم برنی صدل میذع🤣تهسم اینه میگه بدای سرت اما خب ی بار بیشتر نزدم
یکی دو هفته بشینی ترست میریزه
منم فک میکردم خیلی دیر اوکی شم ولی اشتباه میکنی
عه چقد شما منی🙂منم دارم ولی سوار نمیشم. هرکسی بعد من گرفته الان داره سوار میشه ولی من میترسم. همیشه هم سر کوفتم میزنن چرا سوار نمیشی
ای بابا منم مثل تو ام با این تفاوت اوایل خیلی دل و جرئت داشتم میشستم پشت فرمون اما چند وقت به خاطر بچه نسشتم الان اصلا نمیتونم یه ترسی منو بر میداره ک نگو . هر کسی رو میبینم رانندگی میکنه آنقدر غبطه میخورم ک نگو😢😢
ببین اولش همه اینجورین نباید پا پس بکشی به مرور ترست میریزه ادامه بده یاد میگیری یاربگیری خیلی راحت میشی ها هرجا خواستی میری
یه بقیه فک نکن اگه میخوای راننده شی خیلی قدم بلند برندار. آهسته آهسته ماشین رو بگیر دو کوچه برو اونورتر بیا اینکارو تکرار کن شده چند ماه بعد مسافت رو بیشتز کن. بعذ کم کم جاهای شلوغتر شهرو امتحان کن. باید صبور باشی و ممارست داشته باشی. به حرف بقیه توجه نکن. اگه جایی مالیدی خودتو نباز. گوشاتم به چرت و پرت گفتن راننده های آقا ببند. به هر حال هیچکی از شکم مادرش راننده نبوده.
بشین کم کم اوکی میشی...احتیاط باشی که بهتره ....ولی خیلی خوبه که راننده بشی راحت میشی همجا میری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.