منم تازه گواهی نامه گرعتم ولی میترسم بشینم همش استرس دارم
من هی به شوهرم گفتم کنارم بشین هی گفت نه یک شب دعوامون شد صبح ماشینو برداشتم رفتم گفتم جهنم
رفتم دنبال خواهرم
خواهرم کلی اعتماد به نفس داد با هم رفتیم طرقبه مشهد
برگشتیم
شوهرم باورش نمیشد بعد گفت بشین دیگه
چندبار دیگه یا شوهرم نشستم که اشتباه کردم چون استرس میداد خودم تنها نشستم الان هم جاده میشینم
فقط یه دفعه جرات کنی بشینی تنها تموم
من ۱۲ ساله گرفتم و ننشستم
ماشینم داشتیم همیشه
از رانندگی بدم میاد آخه 🫠🫠
من ۱۲ سال پیش گرفتم ولی شهر خلوت و شلوغ نداشت
اینجور که میگی ۱۰،۱۲ جلسه برو چون با ۵،۶تا تاثیر نمیده
آره ۵ جلسه هم برداری خوبه
همش باید پشت ماشین بشینی تا هم عادت کنی هم ترست بریزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.