عادیه عزیزم به دو هفته نکشیده اوکی میشی من خودم 14سال داشتم بدون گواهی نامه دو هفته اول نشستم راه افتادم تازه من اصلا آموزش هم ندیدم چشمی از رو دست بابام یاد گرفتم اصلا نترس فقط دو هفته اول شبا زیاد برو دور بزن تا قلق ماشین دستت بیاد
عادی کم کم عادت میکنی
این راه ندادن ها برای ما خانم ها عادیه...کلا خودتو زیاد خسته نکن هرجور دوست داری رانندگی کن این جامعه به ما عادت کرده😂منم همیشه حس میکنم همه ی ماشین ها بهم نزدیکن... تازگیا چند باری کنار دوستم که اونم راننده است نشستم یکمی دل و جرئتم بیشتر شده
البته با مربی جا شلوغ پر ترافیک میرم ولی با ماشین خودمون نه نمیتونم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.