۴ پاسخ

عادیه عزیزم به دو هفته نکشیده اوکی میشی من خودم 14سال داشتم بدون گواهی نامه دو هفته اول نشستم راه افتادم تازه من اصلا آموزش هم ندیدم چشمی از رو دست بابام یاد گرفتم اصلا نترس فقط دو هفته اول شبا زیاد برو دور بزن تا قلق ماشین دستت بیاد

عادی کم کم عادت میکنی

این راه ندادن ها برای ما خانم ها عادیه...کلا خودتو زیاد خسته نکن هرجور دوست داری رانندگی کن این جامعه به ما عادت کرده😂منم همیشه حس میکنم همه ی ماشین ها بهم نزدیکن... تازگیا چند باری کنار دوستم که اونم راننده است نشستم یکمی دل و جرئتم بیشتر شده

البته با مربی جا شلوغ پر ترافیک میرم ولی با ماشین خودمون نه نمیتونم

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۳ سالگی
مامان ema khanoooom مامان ema khanoooom ۳ سالگی
مامان درسا🤍برسا و🐣 مامان درسا🤍برسا و🐣 هفته سیزدهم بارداری