۱۰ پاسخ

من انقد استرس دارم فقط به این فک میکنم همه چیز ب خوبی و خوشی تموم شه بیام خونه🥺

والا من انقد خونریزی کردم انقد اذیت شدم یه هفته بستری بودم
خونم از چهارده اومد رو هفت
نمی‌تونستم تو تخت بشینم چشام سیاهی میرف
اصلا این چیزا یادم نبود با ویلچر میرفتم

من احتمال دادم شاید تو بیمارستان حالم خوب نباشه یا هر چی میخوام لباس ست بگیرم و دکور تو خونه برام بزنن بعد از چند روز که راه افتادم عکاس بیارم عکس بگیره

من که سر اولی اصلا جون تکون خوردن نداشتم چه برسه عکس بگیرم
الانم فکرش نیستم

هیچیییی

منم میخواستم بخرم که عکس بگیرم ولی بعدش اینقدر خونریزی داشتم اوضاعم داغون بود که اصن به عکس اینا فکرنکردم

اینو پوشیدم تو بیمارستان عکس گرفتم

تصویر

ولی سر همی پیراهن مادر و لباس یکسره برای پسرم گرفته بودم

من بچم بستری شد حتی یه عکس معمولی هم با شوهرم نکرفتم🥲موند سرررررر دلم

چقدر این ست خوشگله سایت داره

سوال های مرتبط

مامان ثمره ی عشق ✨🩷 مامان ثمره ی عشق ✨🩷 ۴ ماهگی
مامان خوشگل مامانش مامان خوشگل مامانش ۳ ماهگی