خانما بچه تو ماه۷۰۰گرم اضافه کنه خوبه؟

۵ پاسخ

عالیه

اره خوبه،دختر من رفلاکس داره ماهی سیصد چهارصد بیشتر اضافه نمیشه،دکترش میگه خوبه

اره 600 تا یک میگن کافبه

اره خوبه دکتر میگفت باید ماهی ۷۰۰گرم اضافه کنه

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان سامیار.مهرسام🩵 مامان سامیار.مهرسام🩵 ۱۱ ماهگی
مامان ساروین👶 مامان ساروین👶 ۱۴ ماهگی