۷ پاسخ

این لباس های ست چند تیکه خیلی بدرد نمیخوره ..بیخود...برید سیسمونی فروشی ها اونا خودشون خیلی خوب راهنمایی میکنن ...

من واسه بچه اولم که وزن تولدش ۳.۵ بود صفر اصلا نگرفتم یک هم خیلی زود کوچک شد واسه همین الان فقط ۲ دست یک گرفتم بقیه ۲ و۳

تابستون میشه درسته ؟
نیم استین و شلوار بگیر یا استین دار و شلوار چون کولر روشنه فقط هم چندتا ۰تا۳ماه بگیر بقیش بذار دنیا اومد بگیر طبق سایز و فصل
از الان زیاد لباس نخر

دوتاهم رامپر و دوتا هم بادی گرفتم

من برا پسر اولم دو لباس دکمه گرفته بودم ولی خیلی خوب نبود به نظرم لباس جلو بسته بهتره
البته رامپر و سرهمی باید دکمه دار باشه
سر پسر اولم لباس و شلوار سایز صفر زیاد دارم فقط چندتا سایز ۱گرفتم

من پنج دست لباس گرفتم دوتا سارافون و سه تا بلوز شلوار ،سارافون هارو سایز 3 گرفتم ،ولی بلوز شلوار سایز یک و دو گرفتم
الان فقط یه ست چند تیکه بیمارستانی میگیرم ست حوله هم گرفتم بقیه وسایلو دارم از پسرم نو موندن مثل رخت خواب و پتو دورپیچ و روروئک ،چند دست لباس نوزادی هم موندن اصن نرسید بپوشه پسرم زود کوچیک شدن، وسایل بهداشتی هم گرفتم مارک فیروز روغن بچه شامپو بدن شامپو مو پودر بچه کرم محافظ پا ،
پوار بینی

باور میکنی نمیدونم
من بارداری دوممه ، ولی اصلا نمیدونم چی باید بگیرم چندتا بگیرم

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد