۷ پاسخ

عزیزم شما تو آب بخندی یا گریه کنی آیا صدات در میاد؟
تارهای صوتیش به هم چسبیده بخاطر همین با اولین نفس بعد تولد مسیر هوا تو حنجره باز میشه و صداشون باز میشه

خب به نظرت یه کم ترسناک نبود 😬

خدا گفت دنیا میاد به اندازه کافی اذیت می‌کنه حداقل بزار تو شکمه صدای گریش نیاد

فک نکنم گریه کنه ها

واااا مگه بچه داخل شكم گريه هم ميكنه؟سكسكه رو متوجه ميشم حتي شوهرم هم دست ميزنه متوجه سكسكه ميشه اما گريه رو نشنيدم كسي بگه

خب شاید همون آب دورش
یا مایع امونیوتیکی که میگن دور جنین هست عایق صداست براش

برای خودمم سواله نتا وصل شد یادم باشه بپرسم

سوال های مرتبط