تراپی سرد انجام بده، کاری باشه که احتیاج به اتوکشی نداشته باشه
کلا بوتاکس نکنید مو رو بیشتر خشک میکنه.پروتیین کنید خیلی خوبه.اگه فقط سشوار کنه یه صافی نسبی میده و مورو نرم میکنه ب مو جون میده.اگه اتوکشی کنی 70درصد صافی هم میده
این موهامه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.