#شیرخشک
#فرزند پروری
#جنسیت




عکس موهامو پایین میذارم

تصویر
۳ پاسخ

تراپی سرد انجام بده، کاری باشه که احتیاج به اتوکشی نداشته باشه

کلا بوتاکس نکنید مو رو بیشتر خشک میکنه.پروتیین کنید خیلی خوبه.اگه فقط سشوار کنه یه صافی نسبی میده و مو‌رو نرم میکنه ب مو جون میده.اگه اتوکشی کنی 70درصد صافی هم میده

این موهامه

تصویر

سوال های مرتبط