اینجا پر زن حاملس هوس میکنن عکس خوراکی نزاریم خیلی بهتره
چقدر فاز گرفتین برای یه بستنی خانوما زشته کارتون خانوم باردار جایی دیگه تو فضای مجازی یا دست کسی چیزی نمیبینه؟؟؟همه باید قایم کنن انگار بچه ک نیستین بعدا بخرین بخورین خب
یکی شاید تو روستا زندگی میکنه شرایطشو نداره الان بخره 😐مگه بحث قیمته
میدونی؟
بعضیا حسادت دارن.واقعا فقط دلیلش بارداریشون نیست.فقط از روی حسادته .تاپیک قبلتو ببین.که گفتی بچم اتاق ندارع.چطور اون به دهنش خوش اومد و همه استیکر خنده گذاشتن؟؟؟؟
اونوقت واسه یه بستنی بچه رو بهانه کردن و بارداریشونو.....
امااااان از قلبهای سیاه
خدایا این هفته های آخر چه سخته میخوام بخوابم پهلوهام دنده هام درد میگیره میشینم کمرم درد میگیره راه میرم نفسم بند میشه شباهم که جرات ندارم یه قطره آب بخورم ، خیلی هم دیر میگذره 😢😢😢 برا شما هم دیر میگذره؟
دلم خواست 🤣🤤
تا شعاع ۲۵کیلومتری خونه مون هم بستنی فروشی نیست نصف شبی🥹🥹
خیلی کارت زشته خیلی زیاد شعور داشته باش
چند روزیه دلم میخواد😑
نوش جان عزیزم😍
عزیزم نوش جون خودت و نی نی
اما بهتره بستنی پاستوریزه بخوری
نوش جان ماهم الان رفتیم خوردیم من عاشق بستنی عروسکیم🥲🥹😋
نوش جونتون ....
دل منم خواست مخصوصا ازین بستنیا
نوش جونت عزیزم
دلم خواستتت
حتما فردا میخورم😍
ولی مسهد خیلی سرده نمیتونم بیرون بخورم
مخصوصا ک سرما هم خوردم🙁😂
اووووففففف
دوکیلو اب دهن قورت دادم🤤😂
نوش جونت عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.