۱ پاسخ

برای تنبلی دکتر بهم داروی خاصی ندارد اوابوست داد با پودر اینو فولیک ویتامین
برای کیست هم بهم مدروکسی داد که پریود بشم که خوب شد خدارو شکر با یک بار پریودی

سوال های مرتبط

مامان فنج کوچولو 🙈💋 مامان فنج کوچولو 🙈💋 هفته سی‌وهشتم بارداری