۸ پاسخ

نه

شبا سر ساعت خودش تو جاش بهش شیر میدم می‌خوابه یا اگر سیر باشه پستونک می‌زارم دهنش تو جاش می‌خوابه یا نهایتا می‌زارم رو پام

قنداق میکنم شبا

من قنداق از این چسبیا میکردم الان حدودا دو سه هفته میشه دیگه تو قنداق نمیمونه😂
البته اینکه قنداقشم کوچیک شد بی تاثیر نیست

نههه

میذارم رو پام پستونک میذارم دهنش اگه نخوابید سینمو میدم زیر سینه میخوابه آخر البته اگه علایم خواب داشته باشه وگرنه به زور‌ نمیخوابه

من تا الان قنداق میکردم اما نمیدونم تا چند وقت قنداق جوابه!

ب نام خدا🥱🤏همش باید زیر سینه باشه

سوال های مرتبط

مامان پرهام مامان پرهام ۱۶ ماهگی
مامان مهرو کوچولو‌🎀 مامان مهرو کوچولو‌🎀 ۹ ماهگی