خوبه نرمال
عالیه
اندازش خوبه من اخرا 8ماهه ام دوقلو ام شکمم یکم بیشتر ازینه همه میگن واسه دوقلو خیلی کوچیکه بچه میره تو پهلو بیشتر
خوبه ینی خوب نیس عالیه😂
من ۳۶هفته ام شکمم اندازه ۵ماهه هست خیلی کوچیکه
خوبه عزیزم
اندازه شکم بنظرم ب ژنتیک ربط داره من فردا میرم ۳۵هفته ولی شکمم از شما کوچیک تره
مال من کوچولوعه🥲ولی باز بهتر از قبله
شکم من کوچولوعه
خیلی خوبه😍
شکم من ولی نمیدونم چرا بزرگ نمیشه اصن
اندازه شکم هیچ ربطی به وزن بچه ندارع عزیزم
به عددهای سونو دقت نکن نه آناتومی بدنت😘❤️
خوبه من تو ۳۲ هفته اینقدر شکم دارم وزن بچه ربطی به سایز شکم نداره نگران نباش
خوبه عزیزم
خوبه دیگه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.