۳ پاسخ

پس چرا زدی هفته۵بارداری

منم هیچ علائمی نداشتم باردار بودم،ماه‌های قبل علائم بارداری داشتم پریود میشدم😂😂واقعا کسی نمیدونه و هر بدنی متفاوت هست تنها راه دقیقش اینکه آزمایش خون بدی مطمئن شی

اره ان‌شاءالله که بارداری

سوال های مرتبط