خانما پسرم بینیش کیپ شده سلفه داره 😭🥹

۵ پاسخ

من آیورامی میدم برا سرفه ش

قطره بینی بریز تو بینیش هر بینی دو سه تا قطره بعد با دست یکم بینیش ب هم فشار بده بزار چند دقیقه بمونه بعد با فین گیر بینیش تمیز کن شربت پدی کاف و پلارژین هم بهش بده اگه حالت خلط داره گلوش آنتی بیوتیک ولی بهتره دکتر نظر بده اگه خدایی نکرده تب کرد شیاف استامینوفن ی نصفه هر چهار ساعت ...دمای بدنش کنترل کن حواست باشه

مرتب با قطره براش شستشو بده

تو بینی قطره بینی بریز
برای سرفه قطره پلارژین بده دو سیسی

قطره بینی و پلارژین بده بهش

سوال های مرتبط