من آیورامی میدم برا سرفه ش
قطره بینی بریز تو بینیش هر بینی دو سه تا قطره بعد با دست یکم بینیش ب هم فشار بده بزار چند دقیقه بمونه بعد با فین گیر بینیش تمیز کن شربت پدی کاف و پلارژین هم بهش بده اگه حالت خلط داره گلوش آنتی بیوتیک ولی بهتره دکتر نظر بده اگه خدایی نکرده تب کرد شیاف استامینوفن ی نصفه هر چهار ساعت ...دمای بدنش کنترل کن حواست باشه
مرتب با قطره براش شستشو بده
تو بینی قطره بینی بریز
برای سرفه قطره پلارژین بده دو سیسی
قطره بینی و پلارژین بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.