خانم ها دوره باروری باید اقدام کرد یا تخمک گذاری؟

۶ پاسخ

من خودم اون ماه روز تخمک گذاری اقدام کردم دوشب ولی نگرف پریود شدم

هروقت تونسی اقدام کن
خیلیا بوده بالافاصله بعد پدیودی باردار شدن
خیلیام روز تخمک گذاری بوده ولی نگرفته

در دوره تخمک گذاری یعنی بعد پریود هر یک شب درمیون باید رابطه داشته باشین

اگه پسر بخای

تخمک گذاری

سلام کسی روبیکا گروه برای بارداری اقدام سوال های که نمیدونن از خانماهای باتجربه میپرسن از تجربیاتشون میگن اگ میخوای عضو بشی بهم پیام بده عضو کنم 👨‍👩‍👧‍👦👈H178266@

سوال های مرتبط

مامانِ امیدواری مامانِ امیدواری قصد بارداری
مامان رعنا مامان رعنا هفته چهاردهم بارداری