خر کردن ب وایت تصویر!🤭😆

#پوشک
#شیرخشک
#فرزندپروری

تصویر
۷ پاسخ

یکی بچش ۲۹اسفند به دنیا بیاد چی میدن؟؟خخ

***مامانا نوشته به همه ی مادرت تعلق میگیره اول گفته بودن کسانی ک ۱۴۰۵زابمان میکنن اما الان نوشته به تمام مادران تعلق میگیره

ب همه میدن انشاالله زندهبمونیم

ب کسایی ک متولد 1405هستن میدن

نه منظورش مادران ک ۴۰۵زایمان کنن ما نیستیم

بماک نمیدن

به ماهام میدن یا نه؟ 😁

سوال های مرتبط