#پوشک#
#گهواره
#پوشک
اهوازیا خوبین

تصویر
۸ پاسخ

نه هنوزم قلبم تند میزنه و استرس دارم
ما سلطانمنشیم خیلی وحشتناک بود

تازه دو ساعت بیشتر برق هم نداشتیم

عزیزم من خونمون فدک زرگان صبح ساعت ۷ پشت نیروگاه برقو زدن حس کردم همه چی تموم شد انقدر ک بد بود همه جا میلرزید وحشتناک الانم ک صدای جنگنده ها میاد بالا سرمون

میگن چندتا پادگان زدن و چاهارشیر

کاش حداقل یکی درست و حسابی می‌گفت کجا رو زدن یا چقدر تلفات داشته هیچ‌جا هم چیزی نمیگن سمت ما که خونه لرزید مردم از ترس انقدر صدا بلند بود

یاخداااا

واقعا منبع اب زدن

نه والله مردیم از ترس😭😭

سوال های مرتبط

مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان نخود فرنگی مامان نخود فرنگی ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان ریهام💗 مامان ریهام💗 ۱ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی
مامان دستان واهورا مامان دستان واهورا ۲ سالگی