نه هنوزم قلبم تند میزنه و استرس دارم
ما سلطانمنشیم خیلی وحشتناک بود
تازه دو ساعت بیشتر برق هم نداشتیم
عزیزم من خونمون فدک زرگان صبح ساعت ۷ پشت نیروگاه برقو زدن حس کردم همه چی تموم شد انقدر ک بد بود همه جا میلرزید وحشتناک الانم ک صدای جنگنده ها میاد بالا سرمون
میگن چندتا پادگان زدن و چاهارشیر
کاش حداقل یکی درست و حسابی میگفت کجا رو زدن یا چقدر تلفات داشته هیچجا هم چیزی نمیگن سمت ما که خونه لرزید مردم از ترس انقدر صدا بلند بود
یاخداااا
واقعا منبع اب زدن
نه والله مردیم از ترس😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.