من بستنی میریزم خیلی خوشمزه تره شیرینه
ژله رو با ابجوش که حل کردی صبر کن کاملا خنک بشه یه لیوان شیرم بذار بیرون دمای محیط بشه بعد به اون ژله اضافه کن
من قلقلک بعد تلاش یاد گرفتم شیر باید کاملا هم دمای محیط باشه و اگه میخای شیز اضافه کنی حجم شیر کمتر بریز مثلا ۳ چهارم لیوان بریز
ژله رو که با جوش کاملا کاملا حل کردی همه مدر ژله حل بشه هیچ دونه ای نباشه بزار کنار کاملا سرد بشه ژله و شیر ات باید هم دما باشن و بعد اضافه کنی اونموقع هم کهدخلستی بریزی تو قالب از یه صافی رد کن
مامان دستان میای گروه خانمای اهواز روبیکا
بابد بستنی بریزی اصلا با شیر نمیشه همونجور دو نه دونه میشه
ژله رو با یه لیوان آبجوش ترکیب کن کامل هم بزن تا همه دونه ها حل بشه بزار سرد بشه یه لیوان شیر هم بزار بیرون هم دما با محیط بشه بعد که دوتا تقریبا هم دما شدن قاطی کن بزار یخچال تا ببنده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.