۶ پاسخ

ای خدااا

خدا کمکت کنه منم امروز فهمیدم فردا میرم ازمایش بدم همش میگم بیبی چک خرابه ولی حالت تهوعم و چی بگم کمکی داری؟من هیچکسو ندارم داشته باشمم درخواست کمک نمیکنم بعدا منت میدن

آخی اون فکر میکنه جاشو پر کرده
توروخدا دعواش نکنی ها
خیلی مراقب اون کوچولو باش چهارچشمی مواظبش باش
درست میشه چند وقت دیگ باهاش صحبت کن همش بگو بیا نازش کنیم
پسر بزرگتو ناز کن مخبت کن

دستکش دستش کن نازکه
ناخون هارو بگیر اره میره

وا نمیتونی نگه دار چرا زاییدی 🙁

اره ولی یکم کنترل کن
داد نزن سرش نزار گارد داشته باشه نسبت بهش ولی سعی کن خیلی مراقب باشی
خدا بهت قوت بده مادر

سوال های مرتبط

مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان پسرای خوشگلم💞 مامان پسرای خوشگلم💞 ۱ سالگی
مامان کفشدوزک من🐞💝 مامان کفشدوزک من🐞💝 ۲ سالگی
مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ مامان لنا جونم🫀👸🏻👑⭐️ ۲ سالگی