خواهرم دو سه هفته پیش ۱۳ پرومکس باطری ۹۶ خریده ۱۲۰ با لوازمش
الان فک کنم گرونتر شده یمقدار
هیچی دوربین آیفون نمیشه اصلا سمت اندروید نرو با شیامیم اصلا نمیشه مقایسش کرد عزیزم گوشی دمه دستیم شیامیه خیلی آشغالن بعداز یه مدت استفادم کلأ همه چیش افت میکنه ازدوربینش تا بقیه کوفت وزهره مارش هیچی آیفون نمیشه واقعا
همکلاسیم الان ۱۳ نرمال رو گذاشته ۱۱۰ بازم بستگی به باتری و باز شدن و این داستانا داره
اره دوربینش حرف نداره کلا ایفون مال من پرومکسه خوبه راضیم
۸۰/۹۰تومن بستگی به سلامت باتریش داره ، اگ میخوای این مقدار هزینه کنی یکم بیشتر بزار روش یه سامسونگ خفن بگیر من آیفون دارم خوبه ولی الان با این شرایط یه بازیم نمیتونم دان کنم
کلاایفن ب دوربینش معروفه چرا عزیزم خیلی بهتره شوهرم خوابه وگرنه قیمت ازش میپرسیدم
نت زده ۱۲۳تومن
دیگه نمیدونم
۸۰تومن
دوربین ایفون کلا خوبه ولی قیمتشو نمیدونم اکثرا هم ریپک هستن چون گوشی واسه ۴ سال پیشه اپدیت کمتری هم میگیره به نظرم گوشی جدید اندروید بگیری بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.