چرا همه بفکر افتادن انقدر زودبگیرن بچه اول باید از نظر ذهنی آماده باشه بدونه ادرار کدوم مدفوع کدومه بتونه حرف بزنه بگه دسشویی دارم دیدم کساییکه زود گرفتن و بچه از نظر ذهنی آماده نبوده و باعث شده بچه استرسی بار بیاد و شب ادراری گرفته باشه استرس اینکه تو خواب دسشویی بزنم و …بنظرم هرچی زمان داره این تایمی که شما میخوای پوشک بگیری تایمی که دیگران میخوان از شیر کم کم بگیرن اینم مشورت خواهرانه بود عزیزم امیدوارم که ناراحت نشی چون صلاحتو خواستم گفتم بهت درکل هرچی خودت صلاح میدونی
فعلا زوده ،بچه اول باید فرق بین جیش کوچک و بزرگ بفهمه زمانش از دوسال نیم به بالا هست...
من شنیدم وقتی بچه بتونه بپر بپر کنه
وقتی بتونه اسمشونو بگه
و وقتی خودش از پوشک بدش بیاد یا جای جیش و پیپی رو بدونه ک کجاس وقتشه ک از پوشک بگیریش
من براش اموزشی خریدم شبا قبل خواب پوشکش میکنم صبح که پاشد میبرم دسشویی تا موقع خواب ظهرش همین طور مرتب میبرم جیش میکنه یدونم موقع خواب ظهرش پوشک میکنم تا نزدیکای شبم با همون سر میکنه بعد دوباره باز میزارم تا خواب شبش
منممیخوام شروع کنماما هیچ ایده ایی ندارم🙃
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.