۷ پاسخ

پسر من خوابش سبکه ، ببین چه جوره پسرت ، شب سوم میگن بده

عزیزم بنظرم این حرفای قدیمی بیشتر برای ابن بود که سیته مادر اروم بگیره. ولی من اصلا ندادم.ولی بجاش هر ۲۴ ساعت یکبار دوشیدم چند روز. خیلی خوبه بدوش

من که شب سوم ندادم
یه روز تب کردم وحشتناک
زیر دوش آب گرم ماساژ دادم یه ذره دوشیدم
بعدم مدام کمپرس سرد
بچت اگه باهوشه شیرش بدی فرداش عاجزی

من شب سوم وقتی خوابش عمیق بود بهش دادم دیگه شیرم خشکید

من شب اول سینم خیلی درد میرد برا راحت شد از درد خودم دادم وگرنه میتونستم ارومش کنم امشبم سوین شبه ک چون غذا نخورد میدم ‌ولی برا برگشتن شیر من از قدیمیا پرسید گفتن اصلا ندوش و با اب سرد بشور یا یخ بذار ک برگرده من دو روزه روزا بت شال محکم سینه هامو میبند دیگه پر نمیشه ک درد کنه ولی شب اول خیلی بد بود

من کلا ندادم و راضی ام
بچه گیج میشه اونجوری شب بدی/روز ندی مسخرست

تا ۳ شب تو خاب وقتی خوابش عمیق بود بهش بده بخوره شب ۴ دیگه نده سینه سبک تر میشه اگه خیلی درد داشتی زیر دوش آب گرم ماساژ بده ندوش
دوشیدن سینه تحریک میشه دوباره شیر تولید میشه

سوال های مرتبط