الان خوبه داروتو ادامه بده
برامن ۷ بود
الان شده ۱/۵ دکتر گفت ادامه بده تا سه ماه دیگه دوباره آزمایش
خوبه الان
نگران نباش
نه قرص میخوری دیگه خطری نداره
ن عزیز چرا خطر باشه تو که قرصاتو سر وقت استفاده میکنی دیگه نگران نباش
منم اول ۴.۵ بود یه ماه پیش آزمایش دادم ۲.۵ بود دکترم گفت فعلا قرصاتو ادامه بده جای نگرانی نیس
نه دیگه خوبه.
باید تا آخر بارداری بخوری.
فقط هرماه ازمایش بده.
تو ماه ۴ اینا بیشتر میشه معمولا پس بهتره ازمایش بدی چک بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.