منم همینم تقریبا
یه مقدار از گشنگیه احتمالا ، من هم حجم غذام کمه هم تعداد وعده های غذاییم
اما فشارم کلا ذاتا پایینه ، حالت عادی فشارم ۸ ایناس الان که باردارم مثلا نهایتا میشع ۹ و ۱۰
منم اینجوریم، صبح هرساعتی بیدار بشم حتی دم ظهر، اولین وعده غذایی رو بخورم بعد چند دقیقه فشارم میفته، صورتم یخ میکنه، نفسم تنگ میشه،اصلا نمیتونم رو پا وایسم. به دکترم گفتم، گفت چون در اون لحظه افت قند پیدا میکنی اون باعث میشه فشارت بیفته
منم کم خونی اینا ندارم ولی از موقعی که باردارم فشارم ۱۰ روی ۶ هستش غذامم خوبه به دکترم گفتم گفت مشکلی نیست ولی خداروشکر سردرد ندارم اصلا
زود زود باید یچیزی بخوری فشارت نیفته واقا سخته یساعت دیر میخورم سریع سرگیجه میگیرم فشارمیاد پایین زود باید مقوی بخور با فاصله کم
عزیزم منم همینم فشارم میوفته سر درد میگیرم و تپش قلب
تا الان ۳ بار سرم نمکی زدم
طبیعیه نگران نباش فقط همیشه نمک همراهت باشه
سیب و نمک وچای نبات بخور وقتی فشارت میوفته و پاهات بگیر بالا یکم
مطمنی فشارت میوفته پایین؟؟اون لحظه تاحالا فشارتو چک کردی؟چون سر درد برا فشار خون بالاس، معمولا اگه فشار خون بالا داشته باشی هم زود یهو میره بالا خیلی مراقب باش حتما وقتی حالت بده چک کن اون لحظه فشارتو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.