۱۱ پاسخ

من اونای.. که میگن نخور اشتباه میگن .قرص تیروئید رو که نمیشه سر خورد قط کرد بیخودی
دوزش رو میارن پایین کم کم .الانم نرمال همون طوری که میخوردی بخور تا دکتر غددت بیاد .
نخوری دوباره عددش میاد بالا

من ۴/۱ بودم قرص خوردم اومد ۲/۷ دکتر گفت نرماله اما لووتیروکسین ادامه بده قرص بدی نیست واسه هوش جنین هم خوبه

من ۲.۹ دکترم گفت فعلا خوبه نیازی به قرص تیرویید نداری

از اول قرص میخوردی؟یعنی با قرص اینقدره؟

2/5 که خیلی خوبه نیازی به قرص نداره ولی اگه حساسی برو یه آزمایشگاه دیگه یه آزمایش تیرویید کامل بده من اول بارداری رفتم یه جا آزمایش دادم خطا داده بود خیلی بالا زده بود رفتم تکرار کردم نرمال بود

نه خوبه ولی خب حتما تونستی برو متخصص دوز مصرفی رو بهت بگه الان که نبود بعد پنج فروردین همه جا بازه

قرص هات مثل قبل ادامه بده

2/5 بالانیست تیروئید تو بارداری باید تا 2/5 باشه همون لووتریکسین50 ادامه بده

نخوری 😐اوکیه منم انقده دقیقا

نرمال عزیزم
برای زن حامله تیرویید نباید از ۲/۵بالاتر باشه

نه عزیزم خوبه نخور منم همینقدره دکترم گفت عالیه

سوال های مرتبط

مامان پسری😍 مامان پسری😍 هفته بیست‌وسوم بارداری