۵ پاسخ

میفرستن دکتر غدد فکر کنم

من قندم ۱۰۲ بود فرستادنم آزمایش گلوکز ولی هنوز جواب آزمایش گلوکزم نیومده..

برو پزشک غدد عزیزم

سلام قندتون چنده

ن بابا قند بالا رو ک نمیگن برو دکتر زنان

سوال های مرتبط

مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی