مامانا قندم الان گرفتم ۱۱۴بنظرتون بالاس؟؟؟

۵ پاسخ

قند ناشتا مهمه ک باید زیر ۹۲ باشه

آخره شبه ها خواهر😂از صبح ده هزارتا وسیله خوردی ، قند ناشتا و 2 ساعت بعد صبحونه رو بگیر اگه خیلی کنجکاوری

نه زیاد بالا نیست.باید ناشتا بگیری

قند دو ساعت زیر ۱۲۰خوبه

نه آخر شبه قند رو صبح ناشتا باید گرفت برای این موقع خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهوروماهراد🍋 مامان ماهوروماهراد🍋 ۶ ماهگی
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان هدیه قرآن مامان هدیه قرآن روزهای ابتدایی تولد
مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌وسوم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری