قندم خیلی بالاس 😢😭؟؟؟ تا الان خیلی خوب بود ناشتا 68 بود

تصویر
۵ پاسخ

فقط یه ساعت بعدت بالاس
وگرنه ناشتا و‌دو ساعت بعدت درسته

ناشتاییت رو رعایت کردی عزیزم؟؟
من دوبار آزمایش گلوکز دادم البته دوتا جای مختلف دومیه آزمایشگاه خصوصی بود
اولی ناشتام۹۲ بود ۸ ساعت ناشتایی داشتم
دومی ناشتا ۸۱ بود ۱۲ ساعت ناشتایی داشتم کلا اختلافش زیاد بود

زیر 90 خوبه

زیر نظر دکتر غددبرو عزیزم

قند ناشتات بالا نیس یه ساعت بعد بالاس

سوال های مرتبط

مامان طاهاو جانان🍼🩷 مامان طاهاو جانان🍼🩷 ۷ ماهگی
مامان آرتین و نفس♥️ مامان آرتین و نفس♥️ ۱۲ ماهگی
مامان ارسام🩷🩵 مامان ارسام🩷🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دیانا🩷گردو‌🩵 مامان دیانا🩷گردو‌🩵 ۶ ماهگی