فقط یه ساعت بعدت بالاس
وگرنه ناشتا ودو ساعت بعدت درسته
ناشتاییت رو رعایت کردی عزیزم؟؟
من دوبار آزمایش گلوکز دادم البته دوتا جای مختلف دومیه آزمایشگاه خصوصی بود
اولی ناشتام۹۲ بود ۸ ساعت ناشتایی داشتم
دومی ناشتا ۸۱ بود ۱۲ ساعت ناشتایی داشتم کلا اختلافش زیاد بود
زیر 90 خوبه
زیر نظر دکتر غددبرو عزیزم
قند ناشتات بالا نیس یه ساعت بعد بالاس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.