دوستان من قندم ناشتا ۹۴ بود خوبه؟

۶ پاسخ

قند مصنوعی و آبمیوه و شیرینی و شکر و حذف کن کنار وعده برنج ماست بخور . بجای نون لواش سنگگ با آرد کامل استفاده کن . بین میوه های مصرفی خیار هم بخور یه 2 یا 3 هفته رعایت کنی میاد پایین

برای من ۹۵ بود دکتر گفت لب مرزه .شیرینی جات حذف کن میوه خشک اینا نخور .برنج و ماکارانی و نون لواش رو حجمش رو کم کن...خرما روزی ۲تا دونه بخور ..

بالاست

بهتره زیر ۹۰ باشه عزیزم

نه عزیزم یه مقدار بالاست

بالایه

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان ماهلین🥰😘 مامان ماهلین🥰😘 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان محمد و تودلی🩵 مامان محمد و تودلی🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه خدا🩷 مامان معجزه خدا🩷 هفته سی‌وششم بارداری